Fortsätt till huvudinnehåll

Jepordy-frågan nummer 1.

Rum som är färdiga ska ställas i ordning från det komprimerade tillstånd de befunnit sig i.
Rum som ska fixas ska komprimeras.
En del saker hamnar i vakuum i väntan på torktider.
Polarn skriker om jag rör mig en millimeter från henne och Pyret vill sitta i soffan och mysa när hon kommer hem från förskolan.
Åh, åh: Vad är saker som inte går ihop!!??

Allt ska hinnas med mellan barnens läggdags, 19.30, och min läggdags, s e n a s t 22.00. Då inkluderar det en kvällsfika och dusch.
Att sitta och titta på Disney Jr och samtidigt glo på det som väntar är minst sagt en utmaning. 
Det-ärbannemigbästatt-blirfintnärdetärklart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: