Fortsätt till huvudinnehåll

Favorit (not) i repris.

Så börjar vi väl denna underbara dag med att ha fått ett automatiskt mail från skolan om att jag inte är aktiv i kursen.
De har ett system som de informerade om som säger till om man inte varit aktiv på 2 veckor.
Detta ska sedan Komvux informeras om.
Nu har det systemet sagt till mig.
Jag är nu färdig att lämna in den fjärde av fem uppgifter under vecka tre av fem i kursen. Den uppgiften ska vara inlämnad i nästa vecka.
Jag har också gjort en "diagnos" i förväg.
Jag har nu också skickat såväl mail som meddelande via kursen till läraren om den "lilla" fadäsen.
Jag är också rätt heligt förbannad och trött på InfoKomp. 
Skolan är ett skämt utan dess like som kommer ge mig magkatarr.
InfoKomp? Är de säkra på att de inte heter Inkompetent?
Fortsättning lär väl följa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: