Fortsätt till huvudinnehåll

Ja, tack.

I brevlådan låg ett erbjudande från KPA pension om en gratis pocketbok.
Jag letade genast efter en hake, för man får aldrig något gratis. Något annat företag skicka hem ett liknande erbjudande för en tide sedan, då skulle man självklart skriva upp sig för något som kostade pengar för att få den där gratis boken.
Men här var den enda haken att man skulle få utskick med information via mail, som bara är att avbeställa.
Då tackar man väl inte nej. Speciellt inte till en gratis bok, nu när jag äntligen har all tid i världen att plöja igenom min bokhylla.
Nu väntar jag på en bok i brevlådan från Adlibris inom några dagar.
Härligt.
Nu vore det dags för lite solsken och några till grader att njuta av böckerna i så här på semestern.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: