Fortsätt till huvudinnehåll

Aldrig för sent att ändra sig.

Idag fick jag frågan från en kollega vad jag skulle göra i helgen.
Jag svarade "Åh! Jag ska försöka ha sovmorgon!"
Själv skulle hon på kryssning.

När jag kom hem struntade jag i att handla mat, dammsuga, klippa katternas klor och la mig på soffan och slumrade.
En kollega skulle hem och ha middag för vänner.

När kollegorna pratade om sina "att göra listor" tänkte jag bara "jobbigt".
Jag tror att en ny variant av B.o.B. håller på att växa fram.

Kommentarer

Greken sa…
Efter den här veckans å förstår jag verkligen att du behöver ligga på soffan. Hoppas nästa vecka blir lugnare så att energin räcker! <3

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: