Fortsätt till huvudinnehåll

God sömn.

Katten.
Hennes nya fixidé är att krypa (knuffa, böka och stöka) in under täcket när jag sover.
Sen bökar hon sig ut vid min haka, lägger tassarna på min kudde och vänder sig för att ligga på sidan, nos mot nos med matte.
Efter det börjar hon spinna för full motor och trampa med tassarna mot min haka eller hals, tills hon är nöjd och somnar. Fortfarande med en tass utsträckt så att den vilar mot min haka eller hals.
Jag ligger vaken.
Men är så mesig med mina små lurviga att jag inte har hjärta att knuffa bort henne när hon njuter så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: