Fortsätt till huvudinnehåll

Solsken

Det var lite för varmt för att springa imorse, men jag gjorde det ändå och fick som vanligt sällskap utmed vägen:
Jag tog rundan med mest backar för att den är den finaste vägen, speciellt vid fint väder. Den är dock en utmaning när temperaturen redan nått 20 strecket tidigt på morgonen. Då stannar man upp och tittar på rådjur istället för att ta några rekordtider. 

Jag klarade inte av att spendera dagen med att bara packa, städa och laga mat när det var en sådan fantastisk dag. Så jag tog en långpromenad efter att ha lagat mat till arvsmassorna.  
Varför man vill sitta inne och titta på tv när man kan vara ute och titta på det här är ju ett mysterium.
Det blev en hyfsad dos d-vitamin ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: