Fortsätt till huvudinnehåll

Inte så dum den där.

Polarn ville smaka paprika från salladen jag gjort i ordning till middagen. Jag lät henne smaka en, men sa nej till ännu ett smakprov eftersom vi skulle äta om några minuter.
"Du får vänta till maten."
"Okej" sa hon.
I nästa stund hör jag bakom ryggen:
"Bebbe smaka en?"
Då har hon lite strategiskt gått och hämtat sin bebisdocka och står och försöker ta en bit paprika till, men alltså inte till henne utan till bebbe.  
Hon fick bonuspoäng för ett smart drag, men ändå vänta en minut på mer paprika.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: