Fortsätt till huvudinnehåll

God framförhållning.

Jag slutför uppgiften till tisdagen idag. Då kan jag påbörja arbetet till veckan därpå på måndag, för sen följer så jädra många föreläsningar och seminarier att jag kommer ha lite tid för läsning. Alltså jag, som har det där andra jobbet att sköta på kvällar och helger. Och som måste sova när andra sätter sig för att äta middag.
Plugga med småbarn kräver god framförhållning och ett bra minne.
Ändå försöker jag vara "nyttig" och ha det här som pluggsnacks : 

Det är inte Marabou.
Ibland är jag inte så snäll mot mig själv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: