Fortsätt till huvudinnehåll

Hönan eller ägget.

Teorin är att antingen så:
Graviditeten går i faser, platåer, vågor och inte i en långsamt stigande kurva, därför råkade besöket hos barnmorskan igår bara sammanfalla med en ny etapp och därför mår jag sämre.
Eller:
Att få höra att det är okej att inte orka när man mår som jag gör, att få veta att det inte ska kännas så här, gjorde att fröken mvg släppte garden, slutade vara duktig, slet av masken och tillät sig själv och kroppen att klappa ihop.
Oavsett vilket, fast jag har haft hjälp hela dagen så mår jag blä. Huvudet spränger, magen värker, fogarna skaver och jag har lite svårt att andas.
Idag är jag på vecka 31+0.
Fatta vad många veckor det är kvar att vara mes-preggo.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: