Fortsätt till huvudinnehåll

Inget särskilt

Jag har känt mig lite sliten i hormonträsket, så söndagsrundan blev lugn och lite kort.
Men frukosten efteråt kompromissar jag inte med.
Kvarg med jordgubbar, melon, ananas och granola, grapefrukt och nybakta scones. Alldeles lagom.

Lagom blev dagen i övrigt också, så lagom att jag hann göra klart Polarns kanin.
Hon valde tvåfärgad. 

Ingen rast, ingen ro, nu börjar jag på kanin nummer fyra, jag kan nästan mönstret utantill nu.
Pyret vill ha en gräddvit. 

Jag undrar om jag skulle kunna få beställa några veckor av att bara jogga, promenera och virka, möjligen slänga in en bok eller två också. Det vore drömmen av återhämtning. Istället väntar en helt vanlig måndag imorgon. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: