Fortsätt till huvudinnehåll

Hur gjorde man?

Jag var på utbildning idag på Transkulturellt centrum. En halv dag. Föreläsarna var två kvinnor med riktigt skön stil och mycket inspirerande att säga. Dessutom serverades en riktigt smarrig kärleksmums till kaffet och jag hade sällskap av en kollega jag gillar. För att inte tala om att ingen kunde nå mig och jag kunde inte nå min dator.

Alla förutsättningar för en härlig eftermiddag alltså.

Tjugo minuter in i första timmen började jag gäspa. Efter en timme fick jag börja vrida på mig då och då för att hålla mig vaken. När dagen var slut var jag detsamma.

Det är för mig ett mysterium hur jag har kunnat plugga på heltid i så jäkla många år.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: