Fortsätt till huvudinnehåll

Dress for success.

Så har snoret vunnit än en gång, som sista medlem i laget har jag börjar snörvla och nysa.
Jag ska verkligen inte klaga, jag har inte varit förkyld sedan mitten på juni och det är säkert något slags rekord sedan föräldraskapet inleddes. Än så länge är det inte någon man-cold heller -peppar peppar- så jag mår rätt okej.
Men ändå, kanske måste man piffa upp sig lite extra för att orka med.

Så dagens mode:
Pyret blev coolaste bruden i stan med sin nya "skinn"-katt-kjol som matchade bootsen, och attityden, perfekt.
Själv hittade jag sådana skor som jag gått och pillat på i skoaffärerna i ett par år nu, men inte vetat om de var jag. För sådär tusenlappen var de inte jag, men på rea var de det tydligen. Men mest otroligt av allt; Jag. Fick. Inte. Skavsår. Av nya skor. Hör och häpna.
Tjusiga var vi, med snoret rinnande.

Kommentarer

greken sa…
Svinsnygga skor! Passar dig! Vilken tuff mor och dotter. Å du får ringa och grina till mig när du vill. Ibland behövs det bara komma ut. Gråta bör man annars dör man det är mitt motto!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: