Fortsätt till huvudinnehåll

Alltså va faan.

Idag:
Ett till cancerbesked.

Jag har spenderat hela dagen med att tröstäta, för att:
Vad fan är det för vits att hålla på och låta bli ditten och datten när pigga, aktiva, nyttiga, människor ändå får en massa skit av livet tillbaks.
och
Eftersom jag varken röker eller dricker så är det mat och socker som finns kvar att hetsa med.

Men jag har fått hjärtevärmande mms också, så där så att balansen ändå upprätthålls lite grann, att man påminns om att livet kan vara fint och ge lite, inte bara ta. Det behövs.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: