Fortsätt till huvudinnehåll

Plugg-söndag.

Jag sa hej svejs till två ryggsäckar som skulle iväg med sin far och farfar för att träffa gammelfarmor och gammelfarfar.


Själv skulle jag dyka ner i de där miljarderna rättsfallen och lagboken jag håller kär.

Jag hade förberett mig väl:

Det behövs liksom en del energi för att försöka få huvudet runt sånt här:

Men jag hade inte riktigt räknat med hur svårt det skulle vara att plugga samtidigt som Roger Pontare står och vrålar utanför.


Men det känns som att lite information fastnade ändå och lite är bättre än ingenting. 
Och jag fick i mig jäkligt mycket godis så dagen blev rätt lyckad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: