Fortsätt till huvudinnehåll

Nä. Inte än.

Bappen-kampen får fortsätta ett tag till, även fast det vore vansinnigt skönt att slippa hålla reda på dom där.
Vi fick dna-mixen att somna utan, men sen vaknade hon vid 22 av en av sina mardrömmar. Sång, vaggande, sova i vår säng och tröstande hjälpte föga, hon var bara superledsen och rädd för minsta rörelse, så en av Bapparna hittade tillbaka.
Så jag gick upp och gav mig ut på en liten runda intervallträning klockan 6 i morse, för att typ gottgöra mig själv för gårdagens missade pass.
Det var kanske också en bra metod för att hantera mig själv inför grupparbetet- if you know what I mean...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: