Fortsätt till huvudinnehåll

Härliga lördag.


Höstvädret kunde inte varit bättre, så vi gav oss ut för att njuta av dagen.
Vi tog

för att sedan promenera bort till

Första delmålet var
Vi satte oss i höstsolen och tog en fika och fick snart sällskap av övermodiga och väldigt närgångna vänner


Jag försvarade våra bullar med hela kroppen.

Med energi i kroppen gick vi hela långa vägen runt djurgården, strosade längs kanalen bland alla andra som ville njuta av vädret.
Vi konstaterade att vi inte kan bo i området, eller ens promenera där efter att Toshiba har anlänt, för här hade alla en sån här

Ett rullande banklån.

Jag blev lite aningens trött av allt promenerande så vi satte oss på


och rullade in mot stan.

Toshiba hade blivit hungrig så vi beslutade oss för en "luddag"; alltså en lunch/middag, bestående av


Vi tänkte tanken att avrunda dagen med ett spontant biobesök, men alla bra filmer var redan utsålda så vi drog oss hem till




och körde istället en maraton med

säsong 3.

Ingen kväll framför tv:n utan lite gott, så jag gjorde min plikt och föråt mig på

Öm i kroppen och trött som en gnu gick jag och la mig efter en alldeles underbar höstdag.
Idag väntar nya äventyr.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: