Fortsätt till huvudinnehåll

Just do it!

Tredje dagen i rad som jag lyckas träna min arma lekamen. Kan hända att det är omöjligt i verkliga verkligheten, men jag tänker att en halvtimme på crosstrainern varannan dag och en halvtimme core-träning varannan dag inte är för mycket begärt. Fast vi får väl se vad jag säger när den obligatoriska efter-att-ha-kommit-igång-med-träning-förkylningen slår till. Kollegan snorar så jag känner mig redan pessimistisk.

Men sen kan det ju hända att man slutför projekt också.
Pippifågellampan är på plats! Bra mycket roligare än en IKEA-lampa. Jag är riktigt nöjd och stolt över mitt konstverk.

Det slog mig att jag börjat få tid igen, till träning och pyssel till exempel. Barn växer tydligen, trots allt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: