Fortsätt till huvudinnehåll

Feed me.

Hemlagad mat?
Hej. Det var länge sen.
Även om du är rätt pestig att ha att göra med nu för tiden, du tar ju till exempel minst dubbelt så lång tid att laga med två arvsmassor i hälarna och du blir rätt fantasilös ibland, också till följd av envisa små familjemedlemmar, så har du ändå varit saknad.
Under semestern har du fått stå tillbaka för alldeles för mycket takeaway men nu är jag så evinnerligt less på pizza/kebab/indiskt/thai/hamburgare/sallad/tunnbrödsrulle att jag hellre vill svälta än att äta det igen på ett tag.
En pestopanna serverad med pasta och grönsallad känns som rena lyxen.
Så tack för besöket, jag är så nöjd över att vi ska umgås regelbundet nu igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: