Fortsätt till huvudinnehåll

Doktorn har alltid rätt?

När jag var hos doktorn för första gången på 15 år fick jag höra att han skulle ta lite prover men de skulle med all sannolikhet inte visa något för de gjorde de nästan aldrig.
Igår fick jag brev från samma läkare att jag hade så pass stor vitamin D brist att jag behövde medicineras.
Vitamin D brist som kan ge besvär med trötthet, irritation, depression, eksem och närsynthet.
Jaha ja. Även den bästa kan ju ha fel.
Detta ska väl läggas i kategorin: Ja ä int bitter men va int så jädra säker och fördomsfull nästa gång herr doktor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: