Fortsätt till huvudinnehåll

Grand Canyon storlek 39/40.

Mina fötter.
Herrejisses.
Nu är det ju knappast det enda som inte blev optimalt vid tillverkningen av undertecknad, men just dom är en sällsynt dålig konstruktion.
Alla skavsår, begynnande hälsporre och så de här mysiga "små" sprickorna som dyker upp vid minsta försummelse.
När jag fick pedikyr vid min spa-behandling i vintras gav bruden mig galet mycket beröm för mina fötter. De var så mjuka, välskötta och fina. Det beror ju enbart på att om jag inte filar och smörjer var endaste dag så blir det så här:

En av fyra Grand Canyon för tillfället. 
Mysigt värre.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: