Fortsätt till huvudinnehåll

Finast någonsin.

Blomsäsongen är här!
Polarn hade plockat Gullregn på vägen hem så nu doftar hela lägenheten ljuvligt.
Ännu gladare blir jag av det faktum att Pyret har lärt sig ordvitsar.
Dagens var:
"Vilken är bagaren favorit hund?
Bulldog"

Och

"Vad har fiskaren och bebisen gemensamt?
Båda vill ha napp."

Alltså jag dör. Jag har ju någon Göteborgs-gen som ger mig stora fnissjukan av den sortens humor. Det stör mig till max att hon berättade en vits härom dagen som fick mig att gapskratta, men jag glömde att skriva upp den, så jag minns den inte.  
Men det känns tryggt att jag får en allierad här hemma, vi kommer få kul ihop.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: