Fortsätt till huvudinnehåll

Årets "lägga av i tid".

Alltså förlåt, men Bron, senaste säsongen.
Snacka om en serie som gått från hundra till nästan stillastående på tre säsonger.
Från skön, med intressanta karaktärer (ja, jag är lite Saga Norén länskrim Malmö så jag gillar henne) och en lite skruvad men lågmäld story. Till inte så bra skådespeleri, irriterande och överdrivna karaktärer (till och med Saga) och en vi-trycker-in-varenda-skruvad-idé-vi-kan-komma-på story. Dessutom slutar den med den mest ointressanta och varenda-amerikansk-deckare-någonsin cliffhanger.

När det äntligen kom en bra svensk serie och enda gången på typ ett år jag har följt något på dumburken.  Voffo gör ni på dette viset?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: