Fortsätt till huvudinnehåll

Bäddad i bomull.

Mitt i sömnbristen, amningsvanor, mjölkspyor och sprängfulla blöjor kommer fint skrivna gratulationer i brevlådan, blommor via bud och vänner som ringer på dörren med söta gåvor i handen.
Gratulationer och komplimanger i massor.
Trots att den första tiden är en knepig startsträcka, att lära sig ett nytt jobb när man är lite halt och lytt tar lite tid, så känner jag mig som inbäddad i bomull med all denna omtänksamhet.
Jag tror att pyret kommer få en riktigt härlig tillvaro i det här sällskapet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: