Fortsätt till huvudinnehåll

Härmapa.

Pyret:
Sluta härma mig!

Polarn:
Sluta härma mig!

Pyret:
Nej Polarn, sluta härma mig!

Polarn:
Nej Polarn, sluta härma mig!

Och upprepa tillräckligt många gånger för att tredje världskriget ska börja.

Alltså, nu har Polarn blivit tillräckligt stor för att på ett strategiskt sätt kunna, med vilja, reta livet ur sin syster.
Samtidigt har Pyret börjat märka av exakt hur mycket lillasyster härmar henne i allt och börjat lessna på det.
För att komplicera saker så är Pyret i ytterligare en helt underbar "fas". Hon blir alltså bananas, en våt fläck, skogstokig, totalt ynklig och fullkomligt rosenrasande över exakt ingenting på exakt ingen sekund, så där en tio gånger per dag.

Mammalivet är så himla spännande just nu. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: