Fortsätt till huvudinnehåll

Voffodådå?

Så det har börjat nu.
Vad? Var? Varför? Hur? När? är vad Pyret börjar alla sina meningar med. De meningar som hon skjuter som en kulspruta på valfri amerikansk skjutbana.
Jag har aldrig känt mig så:

Smart. För alla frågor som jag lyckas svara på. Hur låter marsvinen?

Förvirrad. För alla frågor jag kan svaret på men inte vet hur jag ska förklara det för en nästantreåring. Var är Annikas hus?

Korkad men tacksam. För alla frågor jag inte kan svaret på men har Google till hjälp. Hur sover åsnor? (Tydligen som hästar, mestadels stående, som jag trodde, jagärsåclever).

Jag har heller aldrig känt mig så slut i huvudet som efter en valfri timme med vår egen Trivial pursuit. Kan hon allt snart?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: