Fortsätt till huvudinnehåll

Fräckt bara för de redan coola.

Kompisens kompis hade varit till frisören och klippt en cool och fräck frisyr.
Jag blev genast avundsjuk.
När man är i sitt eget sällskap för mycket blir man liksom lite trött på sig själv. Jag skulle vilja få en riktig makeover. Gör om gör rätt. New and improved. Nytt och fräscht.
Men.
Det är inte mycket vits att ändra klädstil, för jag är visst gravid.
Det är inte mycket vits att tänka på smink, för jag har visst stormen Gudrun som tar upp lite tid här hemma.
Det är inte mycket vits att klippa en cool och fräck frisyr, för då måste man nog vara lite cool och fräck.
Fast man kan ju drömma sig bort lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: