Fortsätt till huvudinnehåll

Va fasiken.

Klockan 6 imorse vaknade jag av ett knackade. Knack knack knack, om och om igen.
Efter en halvtimme gick jag upp och tittade vad som pågick. Det var en dåre som gick runt och knackade ner pålar i marken.
Det är loppmarknad i stor skala idag utanför där vi bor. Vilket är helt okej, om det inte vore för att planeringen var så usel att de markerade var borden skulle stå KLOCKAN 6 PÅ MORGONEN EN LÖRDAG.
När knackandet var klart klockan 7... ...började all uppackning. Då gav jag upp mina försök att somna om.
Nu ska jag ut och titta på det som förstörde min sovmorgon.

Kommentarer

Jenny sa…
Dåligt planerat :(
Hittade du nåt kul?
B.o.B. sa…
Nä, inte ett dugg :( Så det var inte ens värt den tidiga morgonen.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: