Fortsätt till huvudinnehåll

Värsting till morsa.

Det hände en gång att undertecknad kom hem klockan 23 en vardagskväll.
Jodå.
Herr B.o.B.  hade fått biljetter till första genrepet av En värsting till syster, och då får väl till och med trötta småbarnsmorsor hålla sig vakna.

Svärföräldrarna satt barn- och husvakt för en kväll medan vi lekte att vi hade ett liv.

Jag fick ju till att börja med en makalöst god Bibimbap "på stan", innan föreställningen.

Så himla världsligt.

Sen fick vi höra makalösa röstresurser stämma upp i bombastiska musikalnummer i flera timmar. Utöver det som var bäst av allt; man får se Susanne Reuter spela bitter. Ingen klarar det som hon.


Regissören sa att om man tyckte om det man såg fick man blogga om det. Så jag får blogga om det.

Men mest måste jag skriva om att lilla jag höll mig vaken hela kvällen, tjolahopp. Jag försöker intensivt låta bli att tänka på hur fullkomligt klubbad jag kommer känna mig imorgon, för jag håller på att öva mig i att skjuta upp mina problem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: