Fortsätt till huvudinnehåll

Mästarens mästare.

Jag har en oanad talang för det där med pärlplattor. Om jag får säga det själv. Det är på en sällsynt hög konstnärlig nivå som mina alster skapas.
Min talang skulle utvecklas till ren och skär perfektion om det inte vore för:

"Ja ska hjälpa dig!"
"Ja åsså hjälpa dej mamma!"
"Nu behövs en rosa!"
"Hä en glitter mamma, fint!"
"Ska vi ha en blå nu?"
"Ja vill göra en likadan, du hjälpa mig?"

"Nej. Nejnejnejnejnej. Inte!"
Det går inte att skapa i den miljön, man blir galen. Det var säkert vad som hände Picasso.

Här är ändå mitt senaste alster:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: