Fortsätt till huvudinnehåll

Ta ut segern i förskott.

Jag firar lite i några minuter innan jag däckar en aning.
Natten var... ...lite kämpig.
Polarn, som inte "uträttar sina behov"- om man ska uttrycka sig lite fint- mer än typ varannan dag, ammar som en tok innan det är dags. Så i natt var vi bundis ungefär varannan timme fram till klockan 4 då damen kände sig redo för en tredagars samlad leverans. Det tog ju ett tag.
Men istället så har hon idag bara haft några få mindre kolik utbrott som gått att lindra på 10 minuter med Babybjörn-häng. På kvällen fick hon inget utbrott alls!
Jeeeeeses.
Det betyder ju ingenting alls och imorgon, övermorgon eller nästa vecka, kanske skrikochpanik är tillbaka, men nu ler jag lite nöjt medan jag lägger huvudet på kudden.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: