Fortsätt till huvudinnehåll

Dagens tips.

Dagens pluggtips:
När hjärnan inte vill jobba längre gör man några "Bring Sally up". För man kan alltid röra på sig lite till.

Dagens godistips:
Nya kexchokladen från Marabou med nougat. Det kan aldrig finnas för många godissorter.
Dagens lunchsällskap:
Dokumentären "Seeing Allred" på Netflix om Gloria Allred. Starka kvinnor behöver man alltid se mer av.

Dagens middagstips:
Pasta med broccoli, ärtor, parmesan och valnötter. Ännu ett recept från Siri Barje på Köket.se för att hon är min nya idol.

Dagens boktips:
Barack Obamas biografi "Min far hade en dröm". För man kan alltid behöva inspireras av inspirerande människor.

Det var min dag.
Varsågod.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: