Fortsätt till huvudinnehåll

Borde vara så enkelt.

Jag fick en kallelse till cellprovstagning. Jag förstår väldigt väl hur viktigt det är att gå på den. Jag har skjutit upp den i 6 veckor.

Så himla onödigt och ologiskt.
De gör ju allt för att underlätta för en; de bokar en tid, om tiden inte passar finns drop-in tider 4 dagar per vecka, kallelsen är giltig ett helt år och det är gratis.

Men jag missade den bokade tiden och lyckades i 6 veckor hitta anledningar till att "ta det sen".  Till i dag. En friskvårdstimme, en timme i kö och två minuter hos barnmorskan och det var avklarat. Skönt. Nu ska jag bara invänta provsvaren.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: