Fortsätt till huvudinnehåll

Lucka 20.

Idag var jag tacksam för Ipren.
Alltså läkarvetenskapen, tänk alla som förkastar den, misstror den eller till och med undviker den.

Bihålorna fortsätter trycka, bulta och värka med en lätt oaptitlig blodsmak som ligger och lurar så snart jag böjer mig framåt.
Ryggen är på väg att ge upp igen, nu med ytterligare en punkt uppe vid skulderbladen som känns oroväckande.
Höften värker konstant.
Dessutom har struphuvudet börjat värka och det gör ont vid det när jag sväljer.

Jag har känt mig riktigt tacksam för att läkarvetenskapen gett mig möjligheten att få hjälp på traven med lättare smärtlindring.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: